پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

شجاع خلیل‌زاده و حاشیه‌سازی جدید| هم می‌بازند هم عربده می‌کشند!

  • کد خبر: ۲۱۳۲۱۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
شجاع خلیل‌زاده و حاشیه‌سازی جدید| هم می‌بازند هم عربده می‌کشند!
در شرایطی که هیچکس از نتایج تیم ملی راضی نیست، مرد اخراجی بازی با قطر طلبکار است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فوتبال ایران با عجیب‌ترین نسل خود روبه رو است، نسلی که می بازد و هیچ موفقیتی کسب نمی‌کند، اما همواره طلبکار است. این طلب از کجا می‌آید؟ این توقع مدام ناشی از چیست؟

بازیکنی که خود یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده و علاوه بر آمار گل خورده عجیب در قطر، با کارت قرمز بدموقعی که گرفته از بانیان حذف تیم ملی بوده، به جای عذرخواهی از مردم و پاسخگویی در خصوص عملکرد فجیعش در برابر خبرنگاران عربده می کشد و از کی‌روشی می‌گوید که ۸ سال فوتبالش را نابود کرده.

اگر شجاع خلیل زاده معتقد است با تصمیم کی‌روش فوتبالش نابود شده، چرا نتوانست به اعتماد قلعه‌نویی پاسخ درستی بدهد؟ چرا در حساس‌ترین بازی تیم ملی اخراج شد؟ چرا با وجود گلری مثل بیرانوند، ما حتی در برابر فلسطین هم از ثبت کلین‌شیت عاجز بودیم؟

چرا در برابر ژاپن آن اتوبان عجیب در وسط دفاع ما به وجود آمد که بازیکن ژاپنی به راحتی با بیرو تک به تک شود؟

چرا در برابر سوریه آن اتفاقات افتاد؟ چرا قطر ۳ توپ آورد و هر ۳ توپ تبدیل به گل شد؟

اینها مسائلی نیستند که کی‌روش در آنها سهمی داشته باشد. این‌ها همه حاصل ضعف خلیل زاده و سرمربی محبوبش در قطر بود.

به گذشته برگردیم. روزهایی که شجاع پیراهن پرسپولیس را به تن می کرد. درست در حساس‌ترین روزهای باشگاه، کدام بازیکن بود که لوگوی تیم قطری را بوسید و پرسپولیس را ترک کرد؟ چه کسی باعث شد پرسپولیس در حسرت قهرمانی قاره بماند؟ نکند کی‌روش شجاع را به قطری ها تحویل داد؟

به عملکرد شجاع در قطر اگر دقت کنیم می بینیم تیم‌های این بازیکن همیشه یکی از ضعیف‌ترین آمارها را داشتند، اتفاقا حتی وقتی کنعانی زوجش بود هم اوضاع بهتر نشد و باشگاه قطری خیلی زود شجاع را به سمت در خروجی هدایت کرد.

شجاعی که آنقدر افت کرد که حتی یحیی هم او را نخواست و مجبور شد روانه تراکتور شود. نکند کی‌روش به یحیی خط داد که مبادا این بازیکن ضعیف را به تیمت برگردانی؟ چرا مورایس شجاع را نخواست؟ شاید چون کی‌روش پرتغالی به هموطنش در اصفهان گفت او را نخر!

عربده‌های این نسل بی موفقیت تمامی ندارد. نسلی که نه موفقیتی آورده نه فتحی داشته، ولی تا ابد طلبکار کارهای ناکرده اش است.

وضعیت فوتبال ایران وضعیت عجیبی است. ۲ تن از ضعیف ترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت ها در فاصله ۲ هفته از حذف، حاشیه‌سازی می‌کنند. یکی در اراک با مشت و لگد به دنبال هوادار می افتد، دیگری در میکس زون آزادی از فوتبال نابودشده و خبرنگاران کی‌روشی‌پور و منفعت طلب می‌گوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->